داستان فرشته وحضرت نوح (ع)
 
⎝⓿⏝⓿⎠..........⓿⏝⓿
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 19:4 ::  نويسنده : رح
 

دارم امید عاطفی از جناب دوست     کردم جنایتی وامیدم به عفو اوست(حافظ)

 شهید آیت الله دستغیب در کتاب استعاذه اش می گوید: پس از آن که حضرت نوح علیه السلام نفرین کرد وهمه ی کفار غرق شدند  ملکی در پیش او ظاهر شد .شغل حضرت نوح (ع)  کوزه گری بود  کوزه هایی از گل درست می کرد  وپس از خشک کردن می فروخت .ملک کوزه ها را یکی یکی از حضرت نوح (ع) می خرید وپیش چشمش آن را خرد می کرد ومی شکست  پیامبر ناراحت شد  وبه او اعتراض کرد که این چه کاری است می کنی ؟ فرشته  فرمود : به تو مربوط نیست من خریده ام واختیارش را دارم .

حضرت نوح (ع) فرمود : لکن من آن را ساخته ام  ملک گفت :کوزه هایی  ساخته ای نه این که خلق کرده ای  اینک من که  آن را می شکنم تو ناراحت می شوی .چطور نفرین کردی  که این همه خلق خدا هلاک گردند در حالی که خدا بنده  را خلق کرده وآن ها را دوست دارد پس از این قضیه از بس گریه کرد نامش را نوح گذاشتند

غرض شفقت پروردگار است خالق  مخلوق خودش را دوست دارد .






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 497
بازدید کل : 159168
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up